Sunday, October 23, 2011

APAKAH????

sepanjamg bulan ni..
mcm2 dh brlaku...
dri yg menyakitkan hati..
stress..
sampai yg lawak..
hahaha..
ye la..
dri masalah laptop...
peribadi..
dan kolej..
sal laptop..
apiz xpyh nk cerita la..
korg pn blh tgk post2 yg sebelum ni..
tp klu kt kolej???
hehe..
bru2 ni staf kolej apiz cll..
nama dia Ms. N..
dia cll sbab bk bg tau yg apiz kna ambik claz English...
tp bru2 ni..
tbe2 apiz dpt tau dia dh brhenti kerja!!!!!
OMG!
xske nye!
hurm..
pastu apiz ade hal skit dgn Ms. Z...
korg nk tau x?
dia cll apiz kt dlm claz..
bg salam pn xde..
trus ckp..
"Ha! wat pe tu?? korek idung dlm claz ea??.. eee..."
then apiz tnya la sape ni???
dia pn ckp "ni peminat no.1 awak la... xkn xtau?? haha"
pastu bru dia ckp yg dia tu Ms. Z..
igt kn sape la...
pastu apiz masuk dlm claz dak2 junior...
ade dak melayu tu..
igt apiz ni cina???
haha..
masa apiz jln2 kt KL pn..
ade la org2 cina yg suruh kita derma la, koyakkn kad..
jmpa2 apiz...
trus ckp cina...
cina sgt ke muka aku ni???



ade mcm cina ke???
samapai org cina ckp apiz cina?
yg melayu pn ckp apiz cina??
hahaha...
bst gak dpt menyamar ni kn??
hurm..
then apiz agak stress skit la sal masalh peribadi ni...
nk kata mcm ne ye...
apiz pn xde hati dh nk tgur dia or nk brbaik dgn dia..
but ble hri2 otak ni asik trfikir sal dia..
smpai mimpi pn dia muncul..
mmg dh cukup wat apiz rimas..
hurm..
tension tol...
klu blh nk delete je semua data sal dia tu..
so..
td apiz bru je block dia dri fb...
delete link dia kt dlm blog apiz...
and unfollow blog dia..
kira nye..
apiz xnk ckp pape dh sal dia..
IT'S OVER...
haha....
huh....
pastu td ade la gurl cll apiz..
ckppn xjelas..
apiz mmg xpaham..
pelat!
pastu tnya apiz nk xkawin dgn dia????
erk...
apiz salah dngar ke??
masalah nye mcm ne dia dpt no apiz???
uh..
bahaya la...
xpnh apiz ade peminat mcm ni..
ekekeke..
last skali apiz nk ckp..
now mmg apiz dh minat dgn group KPOP..
terutama B2AST!!
haha..
lagu2 dia mmg sedap!
Yoseob lak cute!
ngeee~
teringat dak claz bru apiz yg sorg tu..
ade muke korea tu..
huhu..
pape pn..
jom layan lagu B2ST ni!
tp yg ni japanese version nye..
layan~

2 comments:

  1. bro memang nampak macam cina.
    sama la nasib kita. sampaikan mak cik kantin yang cina tu cakap bahasa cina. *nganga je la. taubat tak nak beli dah kat situ. air ye? bukan makanan*
    tapi saya ada campuran baba nyonya dari sebelah mak.
    jadi normal la tu. bro mesti ada campuran punyakan?
    sebab tu la. relaks je la bro. :)

    ReplyDelete
  2. haha.. aku xkesah pn diorg nk ckp aku cina...
    bst gak ape.. haha.. yg kesian klu ade jurujual cina dtg and pnya la panjang lebar terangkn kt aku.. last2 aku ckp.. aku bkn cina.. haha.. msti bengang gila.. aku mmg ade mix pn.. ayah aku mix cina and melayu.. mak aku mix jawa and bugis.. so.. kira nye aku ni melayu rojakla kn~

    ReplyDelete